Olje

polion
11.02.2019 kl 21:47 2614

Mimsa, ganske så enig i din oppsummering i det som gjelder Aje - mye tullball og minimalt med relevant info fra selskapet. Hva derimot gjelder Tunisia, så er jeg optimist - det ordner seg nok. Min største hydrokarbon-post har jeg dog i DNO, og der har jeg vært gjennom tider der både IS og Bagdad laget et helvets leven (kursmessig), så jeg er etter hvert blitt nokså "herda". Det har ei heller (som i Tunisia) vært mange aktive oljeselskaper til stede i Kurdistan. Nå er denne aksjen i ferd med å reprises, gevinsten er allerede meget bra, men forhåpningene er at gevinsten skal bli formidabel. Må bare innrømme at her har griskheten har tatt fullstendig overhånd.

PS. Du er ikke lenger aktuell som presidentkandidat i Nigeria, men hva med Tunisia? Som du vet, vi trenger forutsigbarhet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.