Olje

Fluefiskeren
12.02.2019 kl 13:33 2148

Mimsa
årKanskje vi ikke er så uenige når alt kommer til alt. Du er bare litt provoserende i formen, men regner med at det er for å få en diskusjon. Det er forsåvidt ikke så dumt da aktiviteten på PEN trådene ikke er så stor.

Helt enig i at PEN har forsømt seg ang. info om Aje. De har vel antydet at de jobber med salg eller farm out, men har også hele tiden hevdet at de kan gå videre med utviklingen av Aje. Det kan jo bety at de ser seg om etter kjøper, men jeg er i tvil om hvor hardt de prøver. Har de f.eks opprettet dataroom? Hva med resten av lisensen? De har antydet ting, men på en veldig svevende måte synes jeg. Håper på litt mere håndfast ved Q4 jeg også selv om det er klart at det kanskje ikke er så lett hvis de har "munnkurv" fra operatøren. Yinka må imidlertid vite at både PEN, MXO og New Age er aksjeselskaper hvis aksjonærer har krav på info. Opplysnining om situsjonen med Front Puffin etter juli må de ihvertfall orientere om.

Og ang kjøp av Panoro fra DNO sin side er dette noe jeg ikke skjønner hvorfor kommer opp. Den kan vi legge død.
Redigert 12.02.2019 kl 16:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.