Finans

Skipssjefen
12.02.2019 kl 18:47 1252

Emil: Nope, jeg kan med hånden på hjerte si at jeg IKKE sitter med noen form for AXA i dag, hverken long, short eller noe. Jeg tror likevel på at dere blir positivt overasket i morra. Og som en annen sa, skuffer Endre i morgen, så skal dere huske på det at Q4 neste gang, kan OSE stå i 400 og AXA i 10 kr,- eller være kjøpt av børs for 15 -20 kr. Poenget er at da blir det ørkenvandring, og mye tyder på ressesjoner og elendighet i verden, og kanskje rakner KINA og drar alt med seg.

Vises ikke det stor bedring, også på bunnlinjen i morra, da blir det et helvete i kurs tror jeg, og de siste kaster kortene.

PS: Nordnet viser at det var småsparerne som kastet kortene i januar. Tror det er småsparerne som kaster korta i AXA og siste dagene.
Tenk om FERD gjør det samme som i NAS, dumper alt fordi dem ikke gidder mer. Hvilken inngang har FERD egentlig ?
Tror FERD og mange andre nå er jævlig lei av å vente på Endre og hans opsjonsfest som kun han selv tjener på!

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.