Finans

Skipssjefen
12.02.2019 kl 18:54 1226

Ang storeulv så har jeg dokumentert i det vide og brede hvor liten del av hans samlede aksjer som er utlånt til short. Sist jeg sjekka så var det ca 450.000 til 500.000 stk.
Har ikke giddet å sjekke mer omkring dette.

Det jeg er oppmerksom på nå, og som jeg som eneste har hevdet LENGE, er at DNB er Fredriksens våpendrager. Tror de spiller litt med å samle opp aksjer for han, som ikke er overtatt av han formelt, for det pleier å være i 2-3 mill antall i slengen. Med andre ord kan Fredriksen fort ha noen millioner via DNB som brukes til å presse/holde kursene nede, med viten og vilje.

Vedder på at DNB la ned alle anbefalinger, og slik som tidligere nettopp pga ordre fra JF. Har man JF på kundelista, tror jeg man strekker seg meget langt i hans ønsker, og det er IKKE Hegnar Online fantasier. Jeg tror JF bruker DNB i meget negativ forstand på alle måter, samtidig som DNB er forpliktet å diskret ha et siste halmstrå om kursmål 50,- som de ikke markedsfører stort. Dette for at vi mannen i gata skal sikre omsetning her og lage SL feller innimellom når JF og Geveran / DNB benytter blodrøde dager til å dumpe max for SL raid.

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.