Transport, bil og fly

Frodon
12.02.2019 kl 22:22 2903

Hvis du mener de bryter loven, burde du melde de til marketwatch på oslo børs istedenfor å komme med uriktig informasjon. Tore virker desperat nå før den store utvanningen, som du har ment ikke kommer i hele tatt

Tore Kjos' seismikkselskap Read AS er konkurs

«Tore Kjos er storebror til Norwegian-sjef Bjørn Kjos. Så sent som mandag uttalte Tore Kjos til Dagens Næringsliv at han var nødt til å selge sine aksjer i HBK Holding, som er største aksjonær i Norwegian, for å sikre driften av Read.

– De pengene har jeg selvsagt ikke nå, og jeg taper masse dersom jeg blir vannet ut. Derfor er vi nødt til å selge HBK-aksjer for å sikre likvider, men det klarer vi ikke over natten, sa Kjos til avisen»

https://e24.no/naeringsliv/tore-kjos-seismikkselskap-read-as-er-konkurs/24559676
Redigert 12.02.2019 kl 22:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.