Teknisk analyse

Magasaki
13.02.2019 kl 12:23 1911

Norwege-san

OSE er keen på å ta ut 850++ i dag. Har ikke chartet oppe, men har SPX fut live i mitt eget system og olja og alt som er godt. Onsdager er notorisk vinglete der borte, men vi er i bevegelse opp og markedene vil opp. Hvis det skjer blir 850++ støtte om kort tid og da kan du bare glemme short/bear knappen. 2019 Grisens år. Overflod og lykke.

Edit

Wobbly Wednesday (vinglete onsdag) er et begrep på Wall Street. Så lærte dere det også.

EDit

OSE tar ut 850++(+) og det kan se ut som det skjer. Potensiale i triangelformasjonen er 875. Det er to berøringer oppe og 2 berøringer nede så den er grei og klar til brudd slik jeg har fortalt om og hvorfor det ikke skulle beares (heter kanskje ikke det, men dere vet hva jeg mener) og shortes.
Redigert 13.02.2019 kl 12:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.