Offshore

5198
13.02.2019 kl 12:27 5318

Ser at Sonangol får levert sine drillskip i januar og mars 2019, er det noen som vet når denne kontrakten starter. Når kan en forvente melding om hvilket skip SDRL velger til dette samarbeidet? Og hvordan blir det rent teknisk om SDRL skal inngå en samarbeid der de oppretter et nytt selskap men bruker NODL sine drillskip?

Som nevnt tidligere har strategien min i dette selskapet vært å følge Fredriksen, har tenkt at når selskapet blir solgt til SDRL (2-4 år)får jeg ta et valg om jeg skal ta gevinst eller bli med videre. Men hva hindrer egentlig SDRL og NODL i å fusjonere på et tidlig tidspunkt, med dagens prising er dette to selskaper med omtrent samme verdi. Ja NODL kursen er kunstig lav men SDRL har jo også et veldig potensialet når sektoren kommer tilbake?
Redigert 21.01.2021 kl 06:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.