Olje

kaunis
IOX 14.02.2019 kl 12:03 31819

dette slå aldri feil, Olja har steget meget sterkt og i dag har den nesten nådd 65$ fatet.På de siste to dagene med sterk oppgang i oljeprisen, har IOX falt med ca40øre.Dette sier alt om de som trader denne aksjen, det faglig er helt utenfor deres verden. At aksjen faller i denne fasen med stigende oljepris og med alt det som er kommet på plass med store forventninger på kort sikt, er et falsum.Men det føles veldig trygt med en stigende oljepris som en bonus i tillegg til en meget god utvikling og en snart forventet utløsning på boreresultater som er en usikker sak med store muligheter for kjempegevinst. Jeg selger meg ikke ut på en dårligere kurs i slike tider. Jeg må jo minst ha det dobbelte av dagens for ikke stå igjen som et narr.

PS: nær 65$ fatet
Redigert 25.02.2019 kl 11:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.