IKT

14.02.2019 kl 12:36 1516

Minst 50 øre, kanskje 65 øre+++? Husk kostnadskuttet er jo, uten å regne på det, 60-70 øre aksjen, men skal selvfølgelig brukes på markedsføring. Det åpner for at den jevne kontantstrømmen kan brukes deler av til utbytte. Det er ikke dette her vi venter på, vi venter på 1-2 kroner i utbytte per aksje, og med Pricerordren er det slettes ikke utenkelig. Kom igjen nå, land en til nå så er vi på tur folkens.

Edit: jeg meldte inn omhandlende den ekstra krona vi fikk i ubytte at jeg synes det var unødvendig i og med at selskapet er inne i en fase med vekst. 1.5 krone i utbytte i ett og samme år, med nåværende CF er rett og slett for mye, men om litt kan det plutselig være normalen. Det er lov å drømme, og jeg tror faktisk at det ikke er så usannsynlig.
Redigert 14.02.2019 kl 13:02

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.