IKT

tunktee
14.02.2019 kl 16:29 1348

Whaaaat? Leif'n du vet at dette bare er markedspsykologi, ikke sant?
Hvis du prøver å rasjonalisere kursen for et år siden, for et halvt år siden, opp mot i dag, så kommer du ingen vei.
Ergo, bare psykologi. Når man ser mørkt på ting ser veien lang ut, men aksjen vår kan plutselig stå i 15. Det kan skje før vi tar sommerferie.

Edit: Fikk lyst til å legge til her at jeg mente at kursen skulle opp tidlig i høst og tror også jeg skrev det her.
Kjøpte selv et betydlig antall aksjer fra august til oktober i all hovedssak i prisområdet 8,50-9,50. Mener fremdeles at det var fullstendig rasjonelt og et bra kjøp ut fra fundamentale forhold. Dessverre tok jeg helt feil på de psykologiske forholdene, og kjøpene har i ettertid vist seg å være et mindre bra valg. (Sett vekk fra kursen de siste dagene da.)
Redigert 14.02.2019 kl 16:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.