Olje

Carsten1972
17.02.2019 kl 14:47 4785

lidt tanker herfra.
Har brugt lidt tid på om man kan finde ud af hvad der kunne give mening.man finder hurtigt ud af, at man ikke kommer uden om firma Ecopetrol,når man operere i Llanos.eco produktsere 730000 barrels årligt, hvoraf største delen i Columbia.de har udtalt de vil bruge 460mil US-dollars,i 2019.kun 8% skal bruges uden for Columbia,i samme artikel siges der at man vil bore 12 nye fund i Columbia.vi ved at eco og parex gjorde nye fund i sommers.kan se at den columbianske regering sidder på 89,9 % af egos aktier.for nylig blev 230 km rør åbnet i området,og eco var med som invester.kan ogse se at iox har en serviceaftale med eco vedr toqui toqui field(tæt på mana)og at denne løber til dec.lisencen tilhøre hocol( datterselskab).så eco og regeringen har naturligvis interraesse i at iox finder olie og benytter pipeline.så jeg tror eco bliver iox partner på kampanje 2,og med alle de mia eco vil bruge den kommede årrække ,tror jeg også de overtager lla 32-34,da de siger de vil op på 1mil fat årligt. Blot mine tanker.

https://www.interoil.no/?page_id=7
Redigert 17.02.2019 kl 15:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.