Olje

Returning
17.02.2019 kl 17:16 4287

Hvordan faktuelle slike budrunder foregår vet jeg heller ikke. Oljefelt derimot er ofte i " lommer/ reservater/ formasjoner". Altså kan gå begge veier. At ett felt er mye forekomst, andre ikke.
Så er jo noe av progresjon og utvikling i selskapet Iox bestått bla.3 D- seismetikk og på bakgrunn av dette(?) nylig melding om ferdigstilt veinett og pipline, på et felt anslått ml.30-100 mill boep. Altså en tidslinje hvor jeg velger å være langsiktig. Leser en av historikk/ meldinger utover det ovenstående må en også gjøre seg tanker om tillit til en meget kompetent ledelse kontra krefter som søker å skape usikkerhet som noen nok tjener grovt på og som er en del av børs. Selskapet Iox jobber progressivt og meldinger tar jeg som bekreftende tillitsvekkende.
Uten samenligning øvrigt kanskje, men se på PEN, DNO i års tidsperspektiv. Hvor de var og hvor de er på vei....
Go søndag!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.