Eiendom

Ingeniøren7
17.02.2019 kl 19:29 2895

Ynot; jeg kjenner ikke mye til deg annet enn at du er negativ til OLT. Men idag avslørte du hvor lite du investerer for hvis du har bankrente på ca 3%. Ingen investorer med litt size på investeringen sin kan få 3% i bankrente. Er vel kun bsu(boligsparingen for ungdom)rente som yielder så bra.
Når det er sagt så er jeg enig med deg at utbytte nivået er ikke nok til å «friskmelde» OLT. Men at olav Thon faktisk hører på de største aksjonærene som har presset gjennom dette er en ny tone i OLT og jeg håper dette er første steg i å gjøre seg mer aksjonærvennlig (tiden vil vise).
Du har tidligere back-tradet og sagt hvilke aksjer man skulle ha sittet med (verdens enkleste sak). Nevn 5 aksjer på Oslobørs som har bedre risk/reward enn OLT.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.