Farma

Korsar
BGBIO 21.02.2018 kl 10:57 12438

Enda en BGBIO-tråd rant full, så tillater meg å starte en tråd der man kan diskutere utviklingen fram til EOG den 9. mars.
Det er altså meldt at minst 1 viktig og faglig relevant aktør vil inn i selskapet, og EOG skal velsigne de 10% aksjeutvidelse det er snakk om.
I mellomtiden fram til 9. mars vil selvsagt ulike interesser spille ball med kursen. Noe vi har sett så sent som i morges der noen lyktes å skaffe seg rabattert inngang, selv om intradagskursen nå er tilbake omtrent på null. Man får bare ta dette spillet med knusende ro, totalbildet er at dette er bare krusninger rundt det faktum at selskapet har meldt knallsterk kontroll over hele fjøla i det siste, og til med prosesser foran plan.

NB: Forumoppførsel
Jeg stenger av prinsipp ingen ute av mine tråder så lenge det er snakk om funderte kritiske vurderinger. Jeg tåler også de vanlige surmulingene fra NANO-istene som bittert håper på at BGBIO skal falle like mye som deres egen NANO, etter mottoet: "Somebody's gonna pay for my misery". Det gir oss bare en god latter. Men jeg ber om at personangrepene med psykiatridiagnoser m.m. som fremdeles utøves i fullt monn på gamleforumet reduseres til et minimum her på nyeforumet,

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.