Shipping

Redningsinvest
16.08.2021 kl 12:53 8095

Morn!
Har omsider fått stablet på beina en brukerprofil på forumet så jeg kan få takket alle dere som deler kunnskap og erfaring her. Jeg er relativt fersk i gamet og har neppe så mye annet å bidra med enn teite spørsmål så jeg legger meg foreløpig lavt i terrenget og suger til meg av informasjonen her.
Min historie med MPCC strekker seg ikke lengre tilbake enn februar/mars da jeg synes det virket som et gunstig tidspunkt å komme seg inn i shipping. Mener jeg gikk inn på 6.70. Etter det har jeg lastet på litt mer, og hadde det ikke vært for denne tråden og alt tallmaterialet så hadde jeg nok solgt meg ut i panikk på julifallet. Gjorde ikke det, og kjøpte istedenfor litt til :)
Trading er ikke mitt spill så jeg ser for meg å sitte i MPCC i de nærmeste årene fremover i alle fall.
Så igjen; Takk for jobben dere gjør her inne! Dere bidrar til at seilasen oppleves tryggere for landkrabber som meg.
Redigert 16.08.2021 kl 12:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.