Olje

bæærnt
19.02.2019 kl 14:25 1651

Jeg tror at selskapet vet - eller har avklart for lenge siden - at både forfall på bonds og utløp på lisens/innfrielse av gjenværende forpliktelser i realiteten ligger lenger frem i tid enn primo 2020 som vi kjenner som de endelige milepælene idag. Det er i det minste en slags erkjennelse som jeg har kommet frem til etter å ha fulgt med i snaue to år. Selskapet har et vedtak og har hatt mulighet for å hente inn kapital tilsvarende 1/3 av dagens MCAP de siste 8 månedene, og kunne således ha vært i gang med flere brønner allerede om det var brann i rosenes leir. Men den gang ei. Så når det gjelder den nesegruse beundringen for selskapets ledelse, så vil jeg for min egen del avvente en sådan konklusjon til gjetteleken er over.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.