Olje

bergsmofs
19.02.2019 kl 16:42 3472

Det er nok en økonomisk orden i selskapet,i forhold til fremtiden. De har jo kommunisert til markedet at emisjon, som de kan gjennomføre, ikke er nødvendig nå. Men de har jo anledning å gjennomføre den. Ellers så er jo spekulasjonene som bl.a Bærnt m.fl har filosofert over, obligasjonseiere, andre mektige aktører med en fot i tidligere involvert eierskap m.m
Uansett hva fasiten kommer til å bli, så sier det seg uansett selv at selskapet har behov for kapitalinnsprøytning, i en eller annen form, for å gjennomføre boring å vokse som selskap. Der er ikke IOX annerledes enn et hvilket som helst annet selskap. Blir spennende å se hvordan dette vil skje. Selskapet var på det berømte hårstrået på å gå overende, rett før forrige boring, Altair og Vikingo. Fiasko på sistnevnte boring, tror jeg ville gitt et meget dårlig utkomme !
Men nå lever selskapet å de vet mye mer vedr. Seismiske forhold, å om andre forhold. Så ser frem mot videre plan her. Håper at potensiell ny kapital/eierskap/Partnerskap, vil øke aksjeverdien, uansett. Å at det blir treff, på treff ??? Jeg spekulerer ikke annet enn å forholde meg til selkapets egen informasjon om sitt ståsted.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.