Olje

bergsmofs
19.02.2019 kl 19:02 3026

Kaunis: Du har nok rett i det meste, har ikke noe å tilføye på det, annet enn at jeg har sittet siden våren 2013. Å når selskapet ikke har gått yil grunne i de påfølgende årene etter at jeg kjøpte, så begynner nå muligheten for at dette er et lite eventyr som jeg trygt kan si at jeg har vært med på ei stund... Det ser lysere å lysere ut nå. Har dog tidligere enn 2013 i mitt aksjeeiende liv, hatt store oppturer, å kraftige nedturer. Det å hive seg på for sent, oppturer, å prøve å berge stumpene på tur nedover, det er en kjedelig øvelse. Men eierskapet i IOX, det har vørt stabilt. Dvs jeg har kjøpt på de mange ørkenvandringer, å nedturer. Så snittet er behagelig lavt, å antallet er behagelig stort, uten å sammenligne meg med en del andre, storinger i aksjen, Håper å sitte gjennom noen boringer fremover, å at aksjeverdien stiger enda mer enn i dag. Nu har potensiellt utbytte, sunket kun til 78%. Men jeg har prøvd å ikke hause for mye, eller spekulere for mye. IOX gjennomfører det meste nå på en grei måte. Det går litt tid, ja, men der er jo også noen skjør i sjøen, som dukker opp. Jfr. De siste meldinger. Men har trua jeg på IOX å ledelsen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.