Farma

rischioso
20.08.2021 kl 02:03 1937

Noterer meg at du utelot å nevne Kahoot, men det passet nok ikke inn akkurat nå ... ;)

Caset Qfuel (i likhet med Kahoot) hausser seg selv så ikke noe behov for at andre gjør det. Qfuel vil komme både sterkere og raskere tilbake og startskuddet er å forvente i løpet av kort tid, men årsaken til dette kan man lese seg opp på de respektive tråder ... ;)

Når det kommer til dette caset så er det heller ikke riktig at jeg kun dukker opp når kursen er gått ned - jeg advarte jo på en pen måte om at nettopp dette kunne skje i forkant av presentasjonen nettopp fordi forventningene hadde kjørt kursen høyt over det som er å anse som sunt i forkant og når selskapet i tillegg ikke bare skuffet i Q2, men at de også indirekte har innrømmet at de vil fortsette å skuffe gjennom å ikke være villige til og løfte kursmålet videre så vil det nok være mange som ikke har noe å ønske om bli med ned igjen over flere kvartaler og derav velger en exit.

https://finansavisen.no/forum/post/3679895/

Det er jo ikke noe jeg sier - jeg bare videreformidler det selskapet selv fortalte og markedet - ja, de virker å ha forstått presentasjonen slik jeg gjorde og gav sitt svar på tiltale med å senke forventningene tilsvarende ved å sende kursen ned mot et sunt nivå - og det sunne nivået ligger nok enda noe lengre ned ...
Redigert 20.08.2021 kl 02:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.