Olje

mimsa
20.02.2019 kl 15:29 3257

Mr. Bånn, du kan godt kalle meg en grinepetter, og vi er vel alle enig at det er en fordel at ting blir ryddet opp i. Jeg vil bare informere deg om at kursen på Reach for øyeblikket er 2.14, dvs mer en 10% lavere en hva Onarheim, Bendriss og Leikvang fikk solgt sine Reach aksjer de har i egne selskaper (AB Investment AS, Celisa Capital AS og Isfjorden AS), Tilsammen nesten 3,8 milioner aksjer. Hvorfor skulle North kjøpe deres aksjer til overpris og hvem bestemte at de skulle kjøpe for en så høy pris? De sitter alle i et samensurium av styrer i North Energy, North E&P, Reach, Accello etc. For meg ser det ut som om denne gjengen bruker North Energy sine penger til å kjøpe deres private aksjer. Om jeg forstår rett så sitter de på alle sider å kanter av bordet å bestemmer hvor meget de skal få for sine private aksjer. Muligens tar jeg feil, men jeg har vanskelig for å forstå at dette kan være lovlig i et børsnotert selskap i Norge.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.