Olje og energi

Jungeldyret
20.02.2019 kl 15:55 3353

Her er det latterlig med negativitet for en aksje som så tyderlig er i en oppadgående trend...

-Jeg har ikke sett en eneste teknisk analyse som sier noe annet en kjøp på i alle tidsperpektiv fra kort, til lang sikt.
-Usikkerheten som sies å være i fohold til Q4 er allt priset inn i aksjene, og de stakkarene som solgte seg ut i går fordi de ikke leser meldinger kan angre surt på å måtte æke snittet.
-Det er ikke noe sjokk at et vekstselskap går i minus, i hvertfall ikke når vi snakker om et "Lite" selskap, som kjemper om en større del av kaka i et verdensomfattende marked med hurtig utvikling.

Jeg skjønner at man kan bli nervøs av å se en aksje duppe, men her må man være litt realist... En aksje går alldri kun opp, og hvis den gjør det så kan du banne på at den vil falle rett ned igjen.

-Min anbefaling er å sitte stille, dette sier også de tekniske analysene og aksjonærene som har mye erfaring med nel.

-PS: Vi må Huske på at hvis vi inkluderer deleposten som holder førsteplassen av aksjeeierskap i dette firmaet, så er majoriteten eid av småinvestorer med antakelig lite erfaring, og mye nerver. Dette fører til økt volatilitet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.