Transport

Frodon
20.02.2019 kl 23:46 2723

Fin underholdning å se den sendingen til helgen med noe godt i glasset ;) Det haster i hvert fall ikke å se sendingen i forhold til å lære noe ;);)

Du traff bra der! Jeg synes NAS aksjonærene var litt heldig i dag, som fikk solgt aksjer helt oppe på kr 60, men de som kjøpte aksjene kan raskt få et tap på 30-50% de neste ukene.

Prospektet kommer ut på fredag, så regner ikke med at TR aksjene er omsettelig før prospektet er ute. Av det jeg husker, får aksjonærene TR aksjene også på fredag. Det er ca 80 millioner TR aksjer som kan selges etter Kjus sine TR aksjer er solgt, så det blir spennende å se hvor mange av dem som skal selges. Skal jeg tippe på at minst halvparten av dem blir lagt ut til salgs? Eller sitter NAS aksjonærene med mye cash på kontoene...?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.