Shipping

undrende
21.02.2019 kl 19:18 20581

Ingen grunn til å være ufin?.... kjenner et snev av det...
Hvis du går tilbake i trådene på Avance & BWLPG siste år, så finner du mine innganger og utganger, klart og tydeli. Ingen stjernetrader, men all endte i pluss etter en del tolmodighet. En tolmodighet som lærte meg at man ikke sitter long i disse. Utgangen på Avance for å ta den var et par anledninger i Juli 2018, husker ikke helt i farta, men var det rundt 27 kr. BWLPG utgang i oktober på rundt 38 tror jeg det var, samt en kjapt inngang på slutten av året med marginal pluss først på nyåret. den siste kunne med fordel ha ventet litt.
Så lenge, for å snakke om Avance ikke har rater tilstrekkelig, faktisk dårligere enn på samme tid i fjor (nærmest NULL) så er det eneste som er sikkert,om dette fortsetter sånn, Emisjon... Ingen hastverk med denne. Jeg baisser ikke, men syns mange hausser. Hva med 100 kr???? Galskap foreløpig
Redigert 21.02.2019 kl 19:19

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.