IKT og Tech

Struts
08.09.2021 kl 10:49 2712

Nei, ikke tale om jeg (antar ingen andre heller) godtar et slikt bud. Men Henrik Nielsen har vel rett til å kjøpe aksjer til 0.91 NOK etter at "the Company having a market capitalization of USD 60,000,000 or more on a trading day based on the volume-weighted average price on such trading day as announced by Euronext Expand Oslo" osv?

Er noe rart her (eller jeg som er rar), får ikke helt grep på logikken og veien fremover. Eneste jeg ser i horisonten er Lego, og den har jo ligget der en stund. Og amerikanerne selvfølgelig, skjønner bare ikke hvordan de ser for seg at de skal få aksept for å kjøpe selskapet på billigsalg når de (og/eller H. Nielsen) pensler ut potensiell selskapsverdi skyhøyt over der vi er nå.
Redigert 08.09.2021 kl 10:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.