Farma

Den tro tjener
22.02.2019 kl 13:06 2738

Nei, jeg har ikke vært særlig heldig.
Jeg har vært i Pho mer enn 10år. Har kjøpt laveste rundt 18, høyeste over 40. Snitt rundt 30, og sitter I DAG med "nesten" syv-sifret "gevinst"...så vet du ca antall aksjer.
Er forberedt på at "gevinsten" fordufter som dugg for sola. Har opplevd det altfor mange ganger i dette selskapet, men velger til tross for det, å sitte videre.

Dersom jeg hadde vært heldig, eller dyktig, eller forutseende, eller flink analytiker, eller kunne backtrade, ville jeg selvfølgelig realisert mange ganger i løpet av denne tiden, men idiot som jeg er, har jeg selvfølgelig ikke gjort det.
Det eneste jeg har lært i løpet av denne tiden, er at svulstige drømmer og luft, gir svært dårlig tilbakebetaling til aksjonærene. Realiteter derimot, det kjennes. På de mest unevnelige steder.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.