Farma

Londonmannen
22.02.2019 kl 13:35 2434

Joda, jeg skjønner den. Har selv fått opplevd en del harde slag gjennom mine 30 år i aksjemarkedet. Men man lærer så lenge man har lever.
Men når du likevel fortsatt er aksjonær i PHO må det da skyldes at du har tro på selskapet og dets produkt. Og dersom man er realist, så må man vel også ta inn over seg de faktiske endringene som skjer med rammebetingelsene.
Når du har opplevd 2013 som aksjonær, så må du også fått med deg børsmeldingen selskapet sendt ut 28 nov 2013 der de forklarte det negative rundt refusjonsordningen som kom på plass med effekt fra 1 jan 2014. Du må også ha opplevd den lobbyvirksomhet urologene i USA drev for at Cysview skulle få en bedre refusjonsordning slik at BLCC teknologien ble tilgjengelig for pasientene. Noe som fra og med 1 jan 2019 faktisk er på plass både for TURBT markedet (pr 1 jan 2018) og surveillancemarkedet (pr 1 jan 2019). Dette sammen med de faktum at antall utplasserte scope har økt med 33 enheter pr inngangen av Q4 2018, altså en økning på 30%+ siden 1 jan 2018, og enda har vi ikke fått tallene for Q4 18. Dvs at det ligger an til at antall utplasserte scope har økt med over 50% siden 31 des 2017. Og i tillegg har vi nå en amerikansk CEO som tilsynelatende skal kjenne de amerikanske forholdene og det amerikanske helsemarkedet, samt ha et bredt kontaktnett innen sykehussektoren. Jeg kan vanskelig se at ikke disse endrede rammebetingelsen skal kunne ha en positiv effekt på PHO.

Og dersom du er villig å se dette, så bør det jo være håp om at PHO nå er i stand til å komme ut av den hengemyren selskapet har befunnet seg i de siste årene og at du vil få en menget hyggelig avkastning av dine PHO 50k aksjer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.