IKT og Tech

Kjosfast
09.09.2021 kl 22:32 5557

Jeg jobber som konsulent i innkjøpssegmentet og kjenner svært godt til Mercell og deres konkurrenter. Mercell har kjøpt opp Tendsign (deres største konkurrent på anskaffelse- og kontraktsstyringssystemer for det offentlige markedet i Norge)og vil dermed ha balletak på nesten hele det offentlige markedet i Norge for denne type løsninger. Deres M&A og konsolideringsstrategi har jeg stor tro på, og de alt tyder på at de andre europeiske landene kommer etter, og i økende grad ser verdien i å standardisere sine innkjøpsprosesser rundt et digitalt rammeverk. Plukket selv endel Mercell-aksjer på dippen i dag, og har stor tro på selskapet fremover. Veksten i ARR har også være god, og sementerer inntrykket mitt av at ledelsen vet hva de holder på med..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.