Farma

dr. Stockman
22.02.2019 kl 17:29 3026

Er 3,5 ganger større i NANO enn i PCIB, så jeg er ikke så veldig tungt inne i PCIB, men det er vel heller ikke en aksje for de helt store investeringer. Det var siste rest jeg kjøpte i går, men det tidlig på dagen lå høyeste kjøper lenge på 24.80, mens selgerne lå på 25. Omsetningen vekslet mellom 24,80 og 25. Jeg la imidlertid inn et åpent kjøp på 25, og fikk alt jeg skulle ha unntatt 16 aksjer. Aksjen falt aldri ned igjen til 25, men jeg fikk pussig nok kjøpt mine siste 16 aksjer som antagelig må ha vært internhandel i Netfonds. Så om ikke min handel var stor akkurat så var det akkurat det som måtte til for å komme tilbake til omsetning over 25 kr. Og i dag ble dette mønsteret pent fulgt opp.
Redigert 22.02.2019 kl 17:30

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.