Farma

dr. Stockman
22.02.2019 kl 22:02 2419

bravi
"Til Dr. Stockman kan man si at tross alt er Pcib mye å foretrekke fremfor Nano, det er helt klart."

Alt til sin bruk. At jeg har det meste i NANO er fordi det er den eneste aksjen jeg er overbevist om kommer i mål til slutt. Ser også muligheter i PHO (selv om jeg er ute av den nå), og PCIB er svært spennende pga potensialet, men best egnet for litt mer begrensede porsjoner fordi det selvfølgelig også kan ende i ren og skjær fiasko. Mulig potensialet er litt begrenset i NANO, men da satser jeg heller tilsvarende stort, og sammenlignet med den jevne aksje på børsen så er jo også potensialet i NANO formidabelt. Så langt går det jo greit nok. Har 350% gevinst inne i NANO og har tatt 100% gevinst i PHO. Hadde solid gevinst tidligere også i PCIB, og prøver meg nå altså på nytt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.