Farma

Helme5
23.02.2019 kl 09:56 2237

Computum, tror du i den grad undervurderer folk - jeg giver dig (og andre) til dels ret i, at kommer der lidt kritik ind i et indlæg, så kan der komme modspil fra det DU kalder de meningskorrekte, og måske til tider også lidt overdrevent og belærende modspil, det ses nogle gange...!

Men det du måske glemmer også at nævne her er, at disse såkaldte “meningskorrekte:” tit har begrundelser for at imødegå kritikken - begrundelser som herefter sjælden imødegås, men hvor svaret blot er “man må ikke sige noget kritisk om aktien”

Og nej, man behøver ikke at være enige i disse begrundelser og det er kun GODT at der også kommer kritiske nuancer på, men bør vel så imødegå disse begrundelser(bolden), i stedet for ret ensidig at gå efter det såkaldte meningspoliti(manden)

Jeg læser med glæde stor positivitet begrundede kritiske indlæg - som jeg med mere negative briller læser ubegrundede intetsigende hausse indlæg...

Ved at få ALLE nuancer med, bliver jeg (alle?) i langt højere grad bedre i stand til at tage beslutning om en investering.

Kan måske præcisere at med ALLE nuancer, så tænker jeg ikke ensidigt i forums, for selvsagt bør man ALTID, inden en investering lave sin egen “analyse” og søge diverse oplysninger fra flere kilder end på forums - bla på virksomhedens hjemmeside, ect. ect.
Redigert 23.02.2019 kl 10:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.