Farma

Helme5
23.02.2019 kl 10:17 2217

dr. Stockman - enig en del af vejen

Nano er jeg som dig rimelig sikker på kommer i mål, såvel som at den ikke har helt samme potentiale i forhold til da den lå i 12- 16 kr. med langt færre aktier - troede ik jeg ville nå (ift mine “krav” til investering i højrisiko”) at få investeret i denne, men kurs i bunden af 40’erne, fik mig ind, og vil nok også øge noget i de kommende måneder, hvis vi ligger heromkring.

PHO er næsten risikofri, spørgsmålet her er mere om de vil være i stand til at få en tilpas stor del af markedet, så deres uomtvistelige potientiale kommer til sin fulde ret - såvel som det sker hurtigt nok, da der jo altid eksisterer en risiko (Hmmm, for de ramte af sygdommen - MULIGHED) for, at et endnu bedre produkt rammer markedet.

PCIB - er klar større risiko trods hidtil gode resultater, dog skal man med disse resultater huske, at det er trods alt ikke med særlig mange patienter.
Uagtet, så er valget at fokusere især med fimaCHEM efter min mening tæt på genial, jævnfør med nuværende mulighed for behandling i dag - så her er potientialet efter min mening meget stor, i fald de hidtil gode resultater også viser sig når nu man går ind i langt større målestok, derfor er jeg i denne.

FimaVACC og fimaNAC , betragter jeg med noget længere investeringsbriller, selv om VACC kan give et mindre pust til kursen, hvis de foreløbige tal der kommer i H1 fra Van der Burg, viser lige så gode resultater som Per (efter min vurdering) har antydet..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.