Farma

Gunnersaurus
23.02.2019 kl 14:32 1879

Problemet med alle fora er manglende respekt for at noen har ulike meninger enn seg selv! Jeg har selv en positiv holdning til PCIB, men jeg synes samtidig at mye av det som skjer i selskapet er amatørmessig håndtert. Når jeg hevder dette på TekInvestor kommer det en drøss med kaktuser/sure fjes/og eggplanter i retur! Man føler seg som en komiker som blir kastet tomater på! Rimelig barnslig hele greia men man lærer seg til å leve med det.

Det positive er jo at TekInvestor har en del brukere med medisinsk bakgrunn som har mye kunnskap å dele! Problemet er at enkelte av disse til tider snakker som om de har patent på vettet (veldig ovenfra og ned holdning og latterliggjøring av motstandere)! Til tider setter de også to streker under svar som ikke stemmer! Jeg ble ganske sjokkert når flere hevdet at opsjonshandelen forleden dag var positiv (i og med at det var en netto-handel av aksjer).

Hegnar Online har en litt annerledes oppbygning. Noen usakligheter innimellom, men samtidig får man i det minste lov å ytre sine meninger uten å bli flagget! Jeg leser både her og der og synes alle innlegg er gode på hver sin måte. Noen har dårlig tålmodighet (eksempelvis meg selv) mens andre har all verdens tid å vente! Noen har inngang på 5 kroner, andre på 60. Det er klart at man er mer frustrert om man har 60 prosent papirtap kontra 300 % papirgevinst! Og av den enkle grunn bør man la alle tale uten å gå til angrep på vedkommende!

Jeg tror PCIB vil lykkes. Da vil vi se høye tresifrede kurser! Tiden det tar er jeg derimot meget usikker på. Optimismen i meg sier at vi ser 100+ i løpet av 2020. Pessimisten sier 2022. Men lykkes ikke selskapet med sin fimaCHEM er innskuddet antageligvis blåst bort. Så alle eggene bør ikke legges i denne kurven (og det rådet kommer fra en som selv har plassert alt av ledig kapital nettopp her selv om jeg vet at dette ikke er lurt).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.