Industri

24.02.2019 kl 16:47 3868

10kr nå? Hahahha. Bra du er optimistisk!
Men at kursen kommer til å holde seg imellom 1.10kr og 1.80kr en god stund er nok ganske realistisk.
Det er jo en fantastisk økning takket være underprisingen av selskapets potensiale pga. at det har vært en tøff periode for dem.

REC er opptatt av å klare seg selv, uten å hente penger hos oss aksjonærer.
Det som kansje er enda mere spennende en "poly", er rett å slett alle møtene de har ang. batterier og forskning for å få dette til.

Uten att jeg på stående fot husker helt hva som ble sagt, så mener jeg sjefen sa at batteriutviklingen trenger "gass" for å øke hurtigheten for lading og ytelse med ca. 40%. REC var vist dem eneste i verden som hadde "Silium" eller hva det nå het og vi snakker da om at om at om ca. 3-5 år så vil spekulative aksjonærer presse prisen opp på de nivåene du nå nevner. Da er det ganske gøy å ha en stor andel i sin portefølje med inngangspriser under 5kr. For å ikke snakke om de som kjøpte masse på under 1kr!

Er litt gøy å sammenligne underprisede selskapsinvesteringer med feks. BSU konto rente. Er ikke vanskelig å forstå hva bankene gjør med pengene vi gir dem til "lavrente". De rike lurer du fattige også i 2019, til tross for all informasjonen ligger tilgjengelig for alle.

Hvis du får rett i at aksjekursen flyr opp til 10kr, så overpriser vi jo selskapet. Det ville igjen ført til en ekstrem stor dump og jeg tror de fleste er lei av å tape penger på REC og den flyr bare ned igjen med en gang uansett. Nettopp derfor kommer det ikke til å skje. Men i 2024, så kan kursen fort gå ifra 5kr og til 10kr.
Når tallene blir lagt frem vedr. fortjeneste på batteri markedet, ja da snakket vi en virkelig stor økning. Innen den tid så eier REC trolig 49% at tilsvarende selskap i KINA også, i stedet for 15%. Det gjør at inntektene på flere framtidsrettede ting trolig blir astronomiske ift. hva vi ser idag imot 2030.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.