Farma

Helme5
24.02.2019 kl 19:56 1870

Compentum - der rammer du sømmet på hovedet, så helt enig

Men hvad jeg mangler her er, at dine såkaldte “hausserne” skal argumentere, ikke at de skal argumentere, for det skal man selvfølgelig, enig i påstanden eller ej og også uden at sjikanere....!!!

Men det jeg savner her (og i andre tilfælde) er, hvorfor skal Bravi, eller andre med kritiske holdninger, IKKE argumentere men kan nøjes med at komme med påstande eller tænkte problemstillinger, UDEN at argumentere hvorfor han mener/tror det er et problem .

Som jeg ser det i nævnte tilfælde, så er her eneste argument - er at sådan så det ud i går(de sidste mange år) - hvilket efter min mening ikke indeholder noget argument, men hvor man udslynger en påstand.

Men korrekt, efter bolden ik manden, det er ok at bekymre sig og være kritisk til dtt og bravi - Fokus har flere gange nævnt det

En aktie skal vurderes på FREMTIDEN, ikke på fortidens bedrifter (eller evt mangel på samme..?)

Betyder det så at man blot skal lukke øjnene for kritikken omkring at PHO har kørt med underskud i gennem næsten alle årene, så langt fra - men man skal vel anstændigvis tage udgangspunkt i den NUVÆRENDE situation når man har denne bekymring, og også tage denne med, eller...?

I sin bekymring også at huske - har ny ledelse, at salgsstaben nu er mere eller mindre på plads, at antallet af scope, både turbt og flex er steget væsentlig i 2018, omsætningen (efter ledelsens egne ord) er kraftig stigende, refusion fra 2019 på flexscope ect. ect. - alt dette vil være medvirkende til at PHO fremover (nødvendigvis ikke i Q4 18) vender sine regnskaber fra at vise røde tal til sorte...

Håber at disse argumenter (som selvsagt kan imødegås) giver en mere rolige nætter til de usikre omkring PHO nogensinde formår at få sorte tal på bundlinien, det er efter min mening tæt på. :-)

Redigert 24.02.2019 kl 20:05

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.