Offshore

Kontur
26.02.2019 kl 09:07 7932

Dof er på sporet de skal være.
Kontraktene vi har ventet på er på plass. Og flere kommer innen få dager slik jeg forstår det.
Dof befester sin posisjon nå som det desidert best posisjonerte offshorerederiet på Oslo Børs. De har en foretrukken posisjon i flere markeder som mange kan misunne dem. Men dette kommer av hardt og målrettet arbeid fra Dof ledelsen sin side. Veldig bra. De forutså viktigheten av Subsea segmentet lenge før mange andre, dette vil kaste av seg i årene som nå kommer. Dof står fjellstøtt i Brasil, men står og sterkt i Afrika, Australia, Malaysia for å nevne noen steder.
Får håpe nå at investorene ser dette og satser på Dof. Å gå inn som aksjonær nå tror jeg vil bli svært lukrativt da jeg forventer solid avkasting i året som kommer. Håper flere søker imot Dof og evner å se at selskapet mer og mer femstår som vinner i sitt segment.
Ser frem til fortsettelsen

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.