IKT og Tech

spurswild
29.09.2021 kl 20:40 1253

Nå tror jeg du skal sette deg inn i fakta før du svarer slik du gjør. Det første er jo at de er i forskjellige bransjer. Det andre er at det er helt to forskjellige case. Jeg er i begge. Cara er et bet, Acr er en langsiktig investering. Hvis han var inne i aksjen veldig tidlig så har han tapt mye, men fremtiden til Acr er veldig enkel. Den blir veldig fantastisk. Kun dårlig ledelse igjen kan ødelegge dette og det tror jeg ikke skjer igjen. Cara er dyrt på alle nøkkeltall. Kan det bli bra. Selvsagt, men ingen normale personer vil gå all inn i denne aksjen..... Har du lest årsrapporter, samt Q-rapporter? Alt her er at de lykkes. Kanskje lykkes de, kanskje ikke. Men i det minste se på tall, før du gjør vurderinger... Som tidligere sagt har jeg kun en mindre post. Rett under 3000 aksjer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.