Offshore

Hektar
FUNCOM 23.02.2018 kl 15:13 4775

Synes fortsatt at når en tråd har fått over 100 innlegg er det svært vanskelig å følge med på hva som skjer. Så jeg tenker vi kan flytte den diskusjonen over hit og jeg håper flest mulig vil si sitt uten at vi trenger å starte opp noe krangling.

Så, hva skjer i neste uke? Hvordan går kursen?
Hva tror du kvartalsrapporten vil si?
Tror du denne får en innvirkning eller vil reveal av nytt spill fullstendig overta markedsfokuset?
Hvordan tror du spillet blir mottatt?

Til det siste så eneste tolkningen jeg egentlig har på dette tidspunktet ift tidslinjen for utvikling samt tweeten fra Malmberg er at det dreier seg om et relativt lite spill siden han sier spesifikt: "Not yet announced so I can’t tell. But it looks amazing and I can’t beat it :) I need godmode."

Det jeg kanskje tror dette spillet er, i tillegg til turn-based strategy, er at det er et slags Rogue-like eller "Rogue-lite" som det også kalles. Tenk Faster Than Light (FTL), Binding of Isaac, Rogue Legacy osv. Grunnen til at jeg tror dette er at han sier "I can't beat it", altså det er typisk for Roguelikes å ha en vei til mål som alltid forandrer seg men ikke nødvendigvis er så lang. Men, den er vanskelig og det er det skaper spilletimer.
Redigert 20.01.2021 kl 12:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.