IKT

Hektar
27.02.2019 kl 09:37 3107

Så ordet guiding og da måtte jeg bla meg gjennom rapporten her. Ser ikke noen guiding. Tror årets resultatet vil stå som rekord minimum til vi får Q4 2020 presentert i februar 2021. Inntil da er det først å oppnå rettferdig prising, så falle pga produktkvalitet og manglende interesse.

Hva er da rettferdig pris? Jeg sa når vi lå rundt 18-19 at jeg mente 13,50 var ca riktig. At den skulle såpass mye under var en overraskelse. Nå som tallene er ute ville jeg sagt ~19,50 er en helt ok pris for Funcom (da ca 1,5 mrd), men et mer fremoverrettet syn sier til meg at intervall 15,50-17,50 er fair inntil vi ser hva det blir med Conan Unconquered og/eller de kunngjør nye publiseringsavtaler.

Ellers er da dette verdens eldste mønster. Det er nok ikke bare stortraderen som tar ut litt i dag, mange som har sittet inne siden 12-13 som vil ha betalt for tålmodigheten.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.