Shipping

hill
04.10.2021 kl 15:04 7311

God eftermiddag Londonmannen!
Ser at det tok litt tid, før det kom noe svar på mitt inlegg. Ditt svar var så langt, at jeg nesten følte meg beæret, helt til jeg leste din konklusjon:
"Jeg tør fortsatt påstå at ditt innlegg er fullt av feil og derfor feilaktige konklusjoner."

Nå er det min tur til å peke på feil som du har kommet med.
"En ting er tallet, men her insinuerer du at dette også, eller spesielt gjelder feedermarkedet."
Å påstå dette er helt feil! Har skrevet generellt om container-markedet og ikke nevnt noe spesiellt segment innen dette markedet.

Du anbefaler meg og andre, om å lese oss bedre opp angående MPCC, samtidig som du spør, gjentatte ganger, om hvor i Q2 rapporten tallet 5171 finnes?
Hadde nesten lyst til å svare deg, slik du svarte Unikum lenger oppe i tråden:
"Dersom du bruker noen timer å lede deg opp på caset så vil du finne dem på egen hånd. Da vil du samtidig få en god innføring i MPCC slik at du slipper å handle på feilaktig grunnlag. Dersom jeg gjør jobben for deg vil du ikke lære en noe."

Skal heller svare deg, slik de fleste av oss forventer å få svar på et ærlig spørsmål, istedenfor å drive med hersketeknikk.

Du finner tallet 5171 på side 14, under avsnittet ORDER BOOK DEVELOPMENT.
Om du ikke tror det du leser, så kan du se avsnittel litt til høyre for overnevnte avsnitt: TEU ON ORDER PER SEGMENT (AUGUST 2021).
Her kan du sumere de siste ordrer i de forskjellige segmenter og se hvilket tall som er totalsummen for ordrer av nye containerfartøyer!

Mener du fortsatt at tallet er for høyt, bør du kanskje heller henvende deg til MPCC, som har lagt ut disse tallene.
Med slike tall, bør en vel heller begynne å tenke selv; istedenfor personangrep på budbringer.

Til slutt vil jeg heller anbefale deg å lese rapportene fra MPCC mer nøye, slik du anbefaler oss andre å gjøre.

En fornøyelig dag til deg også!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.