IKT

PSI- Investor
28.02.2019 kl 11:42 1815

Selve presentasjonen vist på nett var vel også temmelig amatørmessig, eller er det bare jeg som synes det?
Jeg kunne i alle fall ikke se noe til tallene det ble snakket om, det var som tidligere dårlig lyd i perioder (men mye bedre enn sist), og bildet var helt statisk.
Jeg er også litt usikker på om det var språket som la en demper på det denne gangen?
JT har jo vist seg som mye mer entusiastisk og sprudlende på andre videoer, disse har vært på norsk. Så trenger vi utenlandske investorer, men de må jo også få se iveren og entusiasmen. Altså den var ikke borte, men ikke helt på topp heller synes nå jeg da.

Det var vel Vikingen som stilte spørsmål, takk for innsatsen! Fikk ikke med meg om det ble sagt noe om konkrete tallfestede vekstplaner, det kommer kanskje i kveld?
Redigert 28.02.2019 kl 11:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.