IKT

Norviking
28.02.2019 kl 12:25 1763

Forrige innlegg slettet da det ble dobbelt.

Jeg var som kjent tilstede på presentasjonen.
Jeg fikk et helt annet inntrykk av Anders enn det noen mener her på forumet.
Jeg fikk et solid og meget positivt inntrykk av mannen.
Ja jeg likte ham faktisk svært godt bare etter å ha snakket med ham i noen minutter.
Tilliten han utstrålte klarte iallefall jeg å motta så jeg fikk en god dialog med ham.
Det er lett å sitte bak en skjerm å kaste ut negative synsinger.
Derfor oppfordrer jeg alle til å dra på StrongPoints presentasjoner.
Snakk med dem og deretter konkludere.

Jeg hadde også en fin samtale med både Hilde Gilen og Jacob.
Fikk frem synspunkter til disse to også , om både produktutvikling , navn på produkter , hva som skal til for å lykkes med self check out osv.
Begge var flotte mennesker og det oste av seriøsitet og engasjement.
Jeg fikk også fram mange punkter som har vært diskutert her på forumet og de lyttet godt og tok virkelig til seg det som jeg presenterte.
Jeg tror at den ledelsen vi har i StrongPoint er jordnære og lyttende.
Jeg fikk iallefall et inntrykk av at de virkelig bryr seg.

Jeg fikk også tid til å snakke med styreformann Morthen Johannessen og som jeg sa rett ut.
Vi ( aksjonærene ) forventer nå resultater.
Sitat: Nå har dere fått en bra lønnsøkning i form av honorarer. Nå er det tid for å levere.
Vi forventer også at det nå kommer innsidekjøp. Ikke bare den porsjonen dere må kjøpe men vise at dere virkelig ha tro på selskapet.
Dette var han faktisk enig i.
Så jeg venter i spenning jeg:)

StrongPoint fikk fornyet tillit i mitt hode og jeg kommer nok til å plukke litt flere aksjer etterhvert.

Redigert 28.02.2019 kl 12:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.