Fond

Jensenpirken
09.10.2021 kl 18:47 2424

Markedet generelt har falt og krona har styrka sed kraftig.Mine fondsporteføljer har gått totalt ned med et sekssifret beløp i verdi de siste ukene. Jeg er fortsatt sekssifrede beløp i pluss.

Mine norske aksjefondene har stått seg bra samen med Russland fondet mitt. Det meste annet har falt. Europeiske verdiaksjer, industri aksjer, tech, grønne aksjer.Odin Eiendom har falt 30% fra topp på kort tid. Nordiske Smb fond har også fått juling. Kina har vært tregt lenge. Men disse markedene er alle fine på sikt.

Jeg har kjøpt relativt mye fondsandeler den siste tiden og har kjøpt andeler i:

DNB Europa Index
DNB Norden Index
DNB USA Index
BGF Next Generation Technology

Fond som jeg vurderer å kjøpe i er:
Odin Sverige
Odin Small Cap
Odin Norden
DNB Teknologi

Kjøpsmulighetene i DNB indeksfond er fine nå. Kraftig fall på kort tid, fine innganger til lav pris. Når et fond er ned -10% siste måneden så blir mange redde, men det ligger en masse muligheter i det for gode kjøp

JP

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.