IKT og Tech

Bossefar
11.10.2021 kl 21:56 1352

Det er hyggelig at du fryder deg fordi mine teorier ikke har slått til. Men det forteller meg også mye om deg. Jeg har trodd at du var en erfaren aksjehandler, med der har jeg også tatt feil. Du hevder at det ikke kan sammenligne firmaer med forskjellige produkt, men er du på børs er det en del regler og strategier som må følges de er like for alle bransjer.
Det er forskjellige måter å tjene penger på aksjer, kursstigning og salg, langsiktig med mange billige aksjer med avkastning pr. aksje. Det går også and å leie ut aksjer, når det gjelder de to siste mulighetene er det viktig å ha mange aksjer for minst mulig kapital. Jeg kan gi deg en liten opplysning DIN Juvel er unnfanget på mitt kontor.
Hilsen Bossefar

Redigert 13.10.2021 kl 14:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.