IKT og Tech

Bossefar
13.10.2021 kl 18:30 1124

Du har vært med på noen turer opp og ned før, du husker fra vi var med fra en kroner eller to til 600 og ned til 15/20. det er lenge siden det. Slutt på mimring.
Som en kjent økonom sa, vil du bli rik da må du låne så mye som er mulig. Ulven er blitt rik, han vil ha mest mulig billige aksjer i de firmaene han går inn i. Han er som regel langsiktig. Han vil gjerne styre driften, låne mest mulig kapitel ( lite av egen kapital)få ut mest mulig utbytt, gjerne slik at firmaet ligger på kanten økonomisk, konkursens rand. Dette skriver jeg fordi jeg vil underbygge mine antagelser om at CARA ville gå ned i kurs isteden for opp. Denne gangen har jeg tatt feil.
Da jeg selv har aksjer her og går ut og inn, har jeg vært fornøyd med den utviklingen aksjen har hatt. Det at jeg BASUNERER OG PÅSTÅR ER URIMELIG.
Her kan det fremdeles henne ting. Det er ingen (snille) store investorer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.