Industri

Silverfeather
14.10.2021 kl 16:07 2354

"Michael brings a wealth of experience with more than 30 years in operational, commercial and technology leadership roles across the global chemical industry. " Jeg har jo veldig lite å gå på, men min umiddelbare mistanke er at Kønig ikke gikk i det heletatt, men at han ble headhuntet. Det er enorme krefter i sving i det grønne skiftet, og prisen på ledere med relevant kompetanse må jo ha et enormt skjult potensiale for tiden. Så om jeg greier å finne ut av det - så har jeg faktisk tenkt at jeg skal sette av litt tid innimellom til å se om jeg greier å finne ut hva Køenigs nye lønn faktisk er. Det sier seg jo selv at om den viser seg å være vestentlig høyere en hva han fikk hos Elkem, trenger vi i grunn ikke "gruble" så veldig på hvorfor han dro. Derimot om lønnen hans er ca det samme kan vi jo fortsette å lure selvsagt. =)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.