Farma

Grunnpilar
19.10.2021 kl 17:34 4401

Jeg har brukt Pareto sine tall mhp omsetning og overskudd, og det er riktig som du sier,mine tall tar ikke hensyn til annet enn guidet vekst for 2021,ikke lengre enn dette.Holder AZT guiding, så med en PE på 60, vil kursen ligge på 74 hvis vi kun tar hensyn til guiding for 2021 og at det ikke kommer noen andre positive nyheter. Sannsynligheten for at det ikke kommer noe mer postivt ila året, er jo liten. Så dette er hvis de kun holder meldt guiding. Ellers så er jeg alltid inne i AZT, men ser det er liten sannsynlighet for at de skal klare og komme godt over et salg på 29mill for Q3.Så har da vektet meg ned litt,nå før Q3. Selv om de har mye spennende på gang,så er det mye lengre frem i tid,før dette vil slå ut på regnskapet. Reithera har jo stoppet litt opp, og da ubekreftet Sanofi stoppet også. Samt kunden som bestiller stort hvert år, allerede har bestillt i Q1, så er det ikke så mye som vil dra AZT over de 29mill de trenger for Q3.
Redigert 19.10.2021 kl 17:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.