Industri

Silverfeather
20.10.2021 kl 17:11 4226

Co2 footprint på strømmen til strømkrevende produksjoner kommer jo til å få større og større betydning. I tillegg, så er mye, og jevn tilbgang også viktige faktorer å ta hensyn til, i tillegg til pris. Jeg tror i grunn norge vil være veldig attraktivt uansett. Selvsagt, om vi prioriterte billig strøm til industri så vil vi jo skape et fortrinn få andre land KAN konkurere med, om de vil eller ei. Men selv om strømprisen skulle ende opp med å bli like "dyr" som lenger ned på kontinentet, så vil jeg jo si at det er mye som taler for at det alikevell ville vært smart å sikre seg vannkraft. En dag jeg får mer tid, skal jeg sannelig få lest ferdig prosess 21 rapporten for å få et bedre bildet av hva det er de hadde å si om strøm forsyning i den. Btw, så synes jeg det dukker opp mye bra om strøm, i fornybar podcasten, så den anbefaler jeg alle strøm intereserte å følge litt med på.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.