Farma

bravi
03.03.2019 kl 14:10 1485

m73103,
Mener det er god grunn til å være skuffet med 2 kvartalspresentasjoner etter hverandre med store kursfall og kursmassakre som resultat. Hverken Schneider eller Egberts klarer å snakke seg bort fra det.

Gitt at alt det positive som du m.fl har skrevet i lengre tid (både før Q3 og Q4 og enda tidligere) er det noe som må være rav ruskende feil her, da skulle kursen gått opp i stedet for ned. I utgangspunktet er jeg og har vært enig i alle de positive momentene du nevner med BLCC, litt usikker på flex skop som jeg synes er skuffende så langt. Har også vært enig i focuss sine kursmål gitt forutsetningene.

Det er min mening at skal Schneider få gå igang med satsningen sin med økte utgifter må han først greie å overbevise markedet at det er den rette strategien, da vil kursen oppføre seg som f.eks i Nel. Hvis Schneider ikke er i stand til å overbevise markedet om at hans satsning er den beste veien fremover er det bedre at han leverer overskudd noen kvartaler først og skaffer seg en plattform å jobbe mot markedet fra. Hvis det skal fortsette med kursmassakre etter hver Q presentasjon er vi bedre tjent med en annen ledelse. Kanskje er Schneider for stor for Photocure.

Synes det var fine spørsmål som ble sendt fra fb gruppen. Det skal bli interresant å lese svaret.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.