Olje

Ransen
03.03.2019 kl 15:17 3887

Jeg er aksjonær i flere selskaper, men det er EN ting jeg ikke bruker tiden min på. Å studere regnskap til selskaper som jeg over hodet ikke har interesse av, for så å spre eder og galle på et anonymt nettforum.
Til irritasjon for dere skeptikere, denne aksjen vil bli årets vinner på OB. Vil får se av topp 20 listen at det ikke er minket en aksje siste måned. Tvert om!

Her er tallene som voksne aksjonærer og eventuelle långivere er interessert i:
Interoil Exploration fikk et resultat etter skatt på minus 0,4 millioner dollar i fjerde kvartal 2018, mot minus 0,8 millioner dollar i tilsvarende periode året før.

Driftsresultatet (EBIT) ble minus 2,5 millioner dollar, mot 0,8 millioner dollar i 2017.

Justert EBITDA endte på 1,8 millioner dollar, sammenlignet med 3,2 millioner dollar året før

Bokaj, du må gjerne blande sammen cash og cashflow og danne dine egne tall i regnskapet. Det betyr lite hva du måtte mene.
Redigert 03.03.2019 kl 15:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.