Industri

Silverfeather
26.10.2021 kl 09:42 2342

hehe, - allerede studert den ;) Og det er ganske så behagelig å ha observert elkem seile igjennom "motgang" handelskrig og Covid, mens de ufortrødent har fortsatt med å forbedre seg på alle mulige områder. Elkem er antifragile så det holder! Ingen skulle trodd dette var et selskap som har møtt mye motbør de siste 3 årene. sånn som de forbedrer seg på alle fronter. De gikk heller ikke med tap, så evnen til å "klare seg" er jo definitivt tilstedet. Jeg føler meg ganske så sikker på at når elkem ikke fikk problemer under de forholdene som vi kommer ut av, så blir dem ikke å få det de neste 10 årene heller, for nå kommer de store megatrendene for fult, og elkem er latterlig klare til å få vind i seilene. Jeg driter i aksjekursen, jeg snakker om at elkem kommer til å fortsette og fortsette å tjene penger fremover. Og det mange ser på som "negativt" ser elkem selv, og jeg på som positivt. Norsk - Fransk - Kinesisk. Ta det beste fra hver kultur, og voks sammen til å bli et internasjonalt konsern med vanvittige synergi effekter. Jeg tror alt for mange tenker at de skal tjene penger på aksjeprisen - når sannheten er at den reele gullgruven - fugelen som legger gulleggene, jo er utbytte aksjer som er så latterlig lavt priset, at du må klype deg i armen for å finne ut om du drømmer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.